18 ianuarie 2013

Răvaş de iubire, ţie...



Lil...am plâns de data asta să ştii :)! Am plâns pentru că am simţit acest răvaş aşa cum atunci când l-am scris nu am putut să îl simt şi...îţi mulţumesc pentru asta! Am plâns pentru bucuria de a regăsi omul de la capătul tuturor gândurilor şi emoţiilor mele...după atâta vreme, iar tu ai ştiut să dai aripi acestor lacrimi şi să le ştergi cu măiestria sufletului tău! Mulţumesc, femeia mea minune şi prietena mea iubită!

Dedic acest clip şi toate emoţiile mele, iubirii mele dintotdeauna...

Un comentariu:

Liliana Maria spunea...

Eu trebuie sa gasesc aceste pagini tarziu...foarte tarziu . Tu stii bine ca timpul pentru mine e un dusman momentan ...iar viata le face si desface asa cum vrea ea .Randurile tale au fost ca o gura de oxigen. Multumesc , om minunat ! Curand (asa spun mereu , dar imi e teama de acea clipa ) ,ma voi intoarce !