9 ianuarie 2013

La mulţi ani, Cristi Minculescu!

Muzica naşte în noi emoţii şi ne poartă în lumi fără graniţe de timp sau spaţiu! Muzica este un răspuns la o întrebare pe care noi nici măcar nu o punem...ea oricum vine şi ne umple inimile de frumuseţe! Am crescut cu muzica lor, am iubit pe muzica lor, am plâns şi am râs! M-am îndrăgostit chiar într-un local micuţ din Aiud, denumit Damar...:)! Cum i-aş putea uita? Eu şi Cristi Minculescu, ne-am intersectat oarecum vieţile...el mi-a umplut-o de cântec, de emoţie, de frumuseţe, iar eu am să îl port mereu în suflet cu drag şi recunoştinţă! Şi am să iubesc pe muzica lui la fe de frumos...♥!








2 comentarii:

Cazare Predeal spunea...

O legenda! De la el am invatat in anii '80 ce inseamna muzica. Eram in perioada adolescentei cand azi imi placea ceva, maine nu mi mai placea. Cand l am descoperit pe el, am inteles ca el va ramane, mereu! :) Sa ne bucuri multi ani de acum incolo cu darul tau!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Mă bucur să citesc ce scrii Cazare Predeal :)! Ai scris frumos, din suflet... Să ne trăiască şi noi ca să ne bucurăm de el!