7 aprilie 2013

Adrian Bogdan Cosmin şi Adrian Mihai Adelin...



 (Sursa foto: Adrian Bogdan Cosmin)

Vedeţi? De asta nu am să mă plâng eu niciodată de sărăcie. Nu voi fi niciodată un om sărac! De ce? Pentru că am în suflet numai oameni frumoşi!!!

Nu cred că aceşti doi copii mai trebuiesc prezentaţi cuiva. Ştiu singuri să se prezinte foarte frumos şi cu mult, mult talent, carismă şi bun simţ. Faptul că pe unul dintre ei îl cunosc nu poate decât să facă din mine o fericită!

Mulţumesc lui Dumnezeu pentru Cosmin...pentru că mi-a înlesnit în această viaţă să îl văd dansând, să îi fiu aproape şi să îl susţin. Că va fi pentru pentru totdeauna...este inevitabil! El a intrat în sufletul meu şi este ca şi cum aş respira!

Pe Mihăiţă încă nu îl cunosc, dar mă bucur că l-am cunoscut şi prin intermediul acestui concurs. Aşa devin oamenii bogaţi! Prin alţi oameni. Prin suflete frumoase. Pentru mine, Mihăiţă a devenit "Piciul" cel mai drag...Am plâns alături de ei, am avut emoţii şi m-am bucurat!

Felicitări dragii mei copii...! Felicitări! Sunt tare, tare mândră de voi! Mândră şi fericită că existaţi atât, atât de frumos!

Mulţumesc tuturor celor care îi susţineţi şi care mi-aţi trimis mesaje de felicitări şi încurajare! :-* Fiţi alături de ei până la capăt şi iubiţi-i! Merită!




Un dans pe care Cosmin l-a susţinut la Olimpiada de la Cluj şi cu care a obţinut Locul I la Balet Contemporan!

Niciun comentariu: