25 aprilie 2013

verile...

 (Sursa foto: internet)

în vara aceea, ploua atât de adânc cu îngeri în mine
în fiecare lăcaş al inimii murea câte unul
rând pe rând, rămâneam a nimănui
şi învăţam să iau lecţiile în piept,
în suflet
să le duc pe umeri
călcând apăsat să ştiu pe unde am mai fost
deşi de multe ori m-am învârtit în cerc
precum păsările pierdute

în vara aceea, te-am cunoscut pe tine un altfel de înger
care m-a învăţat zborul, căderea, zborul
şi mersul în genunchi prin mine
de-a lungul şi de-a latul
inimii
încercând respiraţia precum pruncii
în timp ce aerul nu vroia să mai intre,
iar viaţa mă sufoca prematur

în vara aceea, ploua cu tine, cel mai înger al meu
în vara aceasta,
învăţ din nou să inspir, să expir
viaţa cu noi
şi...
nu mai plouă deloc. e numai soare cu tine!

Niciun comentariu: