26 aprilie 2013

Cu tine...



Tu, într-un capăt de lume, eu în celălalt. Ai spune că între noi au mai crescut munţi, ţări şi ape. Oceane. Între noi însă, a mai crescut iubirea. Timpul, poate fi duşman, numai acolo unde există gol în suflet, iar al meu...este plin! Plin de tine! Timpul, pe lângă doruri şi aşteptări, în mine adună clipe. Clipele noastre.
De când ai apărut în sufletul meu, mi-ai dat viaţa peste cap în cel mai fericit, neobişnuit şi minunat fel. De a fi frumos!
În toată aşteptarea aceasta, îmi doresc doar clipa când ai să fii lângă mine, în braţele mele ca să pot să mă văd în ochii tăi, sub mângâierea palmei tale.
Nu contează timpul, distanţa...contăm noi. Te voi aştepta aici, oricât va fi să fie. Uşor, sau greu...nu mai contează. Mai poate trece un timp. A trecut destul de când m-am născut și nu am obosit să te sper, să te cred, să te aștept, să te visez! De iubit, te iubesc la fel. Singura diferenţă este că acum...ştiu că vii ♥! Simt! Ştiu că nu te aştept în zadar şi nu scrutez depărtările fără rost. Acum, depărtările sunt calde, familiare şi mereu frumoase. Pentru că tu...le locuieşti! De undeva...

Cum spuneam, să fiu cu tine e ca şi cum aş respira...

Niciun comentariu: