10 aprilie 2013

trebuie mereu să găsim un punct de echilibru...

 
 
Când iubim, iubim. Din tot sufletul. Când iubim, nu ar trebui să existe jumătăți de măsură. Eu nu cunosc astfel de iubiri. Ori îmi dăruiesc toată înțelegerea, atenția, grija și sufletul cuiva, ori nu. Astfel fac și simt și față de copiii mei. Nu contează dacă ei mă iubesc. Nu contează nici dacă vor simți vreodată să îmi scrie, să mă sune, să... eu îi iubesc, pentru că...nu știu altfel! Nu știu cum ar fi să nu îmi mai iubesc copiii, iubitul sau familia pe care eu am ales-o sau pe cea pe care deja o am! Pot însă să accept că alții nu simt așa. Sau accept și că unii nici nu mai știu ce să simtă. Uneori viața este un carusel, dar eu cred că în mijlocul ei trebuie mereu să găsim un punct de echilibru ca să putem rămâne cu picioarele pe pământ și să nu ne pierdem pe noi înșine,oamenii care ne iubesc cu adevărat și caracterul! Când totul se învârte, trebuie să știm că nu suntem buricul pământului ci aceeiași oameni care ar trebui să se bazeze pe aceleași persoane ca până atunci. Restul...apar doar pentru a profita de moment, ocazie sau clipe de slăbiciune! Tot ce simt eu acum este să opresc pământul puțin și să cobor. Mă simt tristă de parcă nu aș mai avea cuvinte în mine pe care să știu să le fac să exprime!

Niciun comentariu: