15 aprilie 2013

Augusta şi Cosmin...

Când tu te-ai născut în inima mea, din Cer a căzut o lacrimă frumoasă! Cea mai frumoasă. Perfectă. Rotundă. Deplină. Dacă, Augusta, s-a născut din trupul meu, tu, te-ai născut cu siguranţă din inima mea. Mi-e plină inima şi viaţa de voi, dragii mei!

Perfectul mamei!

(Fotografie realizată de: Adrian Mergiani)

Perfecta mamei!


Minunile mele...


Mă întreb, ce poate cere un om pentru a fi mai împlinit de atât? Ce poate linişti apele din viaţa şi sufletul unui om mai mult decât...copiii?!
Nu ştiu pentru alţii ce înseamnă viaţa, dar pentru mine înseamnă...familia, copiii, iubirea! Înseamnă să fim împreună şi să ne bucurăm unii de alţii. Nimic nu poate face un om mai bogat de atât. Orice am realiza şi orice am dobândi în viaţă, doar ei sunt cei care ne împlinesc, ne rotunjesc vieţile şi ne fac mai frumoşi. Ei ne dau şi ne duc mai departe. Ei sunt aripile sufletului nostru.

Uiotându-mă la ei, sufletul meu zboară cel mai frumos!

3 comentarii:

Marcel spunea...

Aveţi o familie foarte frumoasă. Vă felicit pentru Cosmin. Este un tânăr deosebit d etalentat. Îi doresc mult succes în tot ceea ce face! Să rămâneţi mereu la fel de frumoşi!

cu stimă, Marcel Ivan

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

:) vă mulţumesc din suflet, Domnule Ivan. Asemenea vă doresc şi eu dacă aveţi familie. Să vă bucuraţi de ea cât mai mult timp şi să adunaţi numai împliniri frumoase!

Cât despre Cosmin...DA...el este un talent veritabil! Un diamant al baletului românesc şi nu numai! Sunt convinsă că cineva, undeva îl va vedea exact aşa cum este!

O seară bună, în continuare!

Anonim spunea...

Este baiatul dvs.? L-am vazut la Romania danseaza. A dansat foarte frumos. Felcitari. Sper sa castige. Ma bucur ca am gasit blogul acesta.

Mia