11 aprilie 2013

Sunt un gol niciodată umplut până la mine...


(Sursa foto: internet)


"Poate ca una dintre cele mai simple incercari ale vietii a fost sa ne pierdem de noi insine, sa dam o scurta vacanta eului, sa ne sufocam si sa ne dam seama ca nici sa murim unul fara altul nu putem, caci pana si moartea noastra e in doi.

Cand doua suflete se iubesc, Dumnezeu nu toarna apa doar unuia. Visele nu tin de sete. Doar ca, atunci cand doua suflete se iubesc, in adancul pamantului, acolo unde isi intalnesc radacinile, stiu adevarul. Pot sa se minta prin cuvinte, dar nu si prin respiratie sau prin privire sau prin gand.
Tot ce ni se intampla, frumos, urat, divin, diabolic, suntem noi. Vreau sa traiesc cu tine tot. Sa ma satur de tine, sa te vars si apoi sa o luam de la capat. Unul fara celalalt nu existam, oricat de mult am vrea asta. In momentul in care ne-am intalnit, ne-am amestecat sufletele.

Trebuie sa-ti desenezi un prezent al nostru. Ne iubim.Timpul nu exista. E doar inventia noastra.

Tot ce respir e legat de noi E atat de simplu incat nici nu stiu ce e. E atat de frumos ca nici nu are definitie. Nu numai ca nu ne-ar putea desparti nimeni niciodata cu adevarat, căci nu există nimeni care sa dezlege iubirea, dar noi doi nu ne-am putea desparti. In viata sunt lucruri care se intampla definitiv.

Chris Simion" (Textul acesta îl veţi putea citi în totalitate pe blogul: Lunapatrata )

...............


Cred că nimeni nu putea să îmi rostească sufletul mai adevărat ca acest text scris de Chris...


Fără tine nu însemn nimic! Nu pot fi nici măcar eu. Sunt un gol niciodată umplut până la mine, până la zâmbet, până la iubire. Fără tine, sunt ca un pământ roditor ce nu poate naşte nici măcar un fir de iarbă...din atâta sete de tine! Fără tine nu vreau să ştiu cum este viaţa, pentru că viaţa mea oricum s-ar sfârşi. Când nu vei mai fi, ia-mă cu tine. Inima mea, oricum îţi aparţine şi nu va mai bate nici un alt ritm. Nici măcar al meu! - Ramona-Sandrina

Niciun comentariu: