28 martie 2012

Cuvinte de dragoste şi preţuire - Ovidiu Lipan Ţăndărică



"Toti vorbim despre existenta patriarhatului si a matriarhatului, impartind oranduirile de pe pamant, dar de fapt, femeia a condus intotdeauna lumea, indiferent cum s-au asezat lucrurile in mod oficial. Numai ca, din cand in cand, ea le lasa barbatilor iluzia ca pot decide ei, cand, de fapt, ea hotaraste tot ce e important in viata unui om.
Femeia e Alfa si Omega lumii in care traim.
Orice barbat adevarat depinde enorm in evolutia lui de femeia din viata lui. Felul in care il creste mama, felul in care il iubeste logodnica, felul in care il protejeaza si il respecta sotia il poate inalta sau cobori nu doar in ochii lumii, ci si in propriii lui ochi.
Femeia il urca, femeia il coboara.
Nu vreau sa ma laud, dar pentru mine femeia a avut intotdeauna insemnatatea pe care o merita. A fost mereu egalul meu, partenerul meu, si niciodata nu am privit-o sau tratat-o ca pe o modalitate de a ma distra. Eu in femeia de langa mine imi gasesc echilibrul si linistea.
Exista si barbati care pot sa traiasca singuri. Eu, recunosc, n-as putea concepe viata mea fara o femeie care sa imi stea alaturi. Pentru ca fericirea vine de la ea. Un gest al femeii de care iti pasa te poate face fericit sau un cuvant rostit rece, distant sau cu rautate te face sa fii trist intreaga zi. Iar un “te iubesc” auzit de la ea, de la femeia pe care o iubesti, e mai valoros decat orice avere."


(Sursa: Revista Tango)

Oare câte dintre noi nu ne-am dorit măcar o dată în viaţă ca omul iubit să gândească şi să simtă aşa?

Niciun comentariu: