26 martie 2012

mă întreb cum umblă oare fluturii?!



pentru tine am să scriu din nou
acum, când noaptea mi se aşează pe umeri precum o atingere
aştept paşii tăi şi mă întreb cum umblă oare fluturii?!
probabil aşa cum te apropii tu de inima mea tremurând-o
şi iubind-o între aripile tale de pe care ţi-ai scuturat praful
doar pentru o îmbrăţişare!

- cum ai să mai zbori iubitul meu acum?
- prin magie!
- dar ea s-a dus! s-a risipit de pe aripi!
- nu cauţi magia unde trebuie iubita mea!

m-am uitat peste tot până am ajuns în faţa privirii tale adânci
am văzut toţi licuricii sufletului meu alergând în fântâna
fiinţei tale şi strălucind în timp ce ochii tăi erau cercuri,
cercuri peste apele mele scufundate demult în tine, iubire

- magia mea eşti tu! doar cu tine pe aripi pot zbura!

şi, am înţeles cum pot umbla fluturii şi că voi scrie pentru tine
mereu, până apele vor mai fi vii cercuri, cercuri, nouă

Niciun comentariu: