4 mai 2012

Astăzi, m-am gândit atât de mult la tine...



Am păpat. Mi-am făcut o salată de legume: salată verde, ridichi, castraveţi, ceapă verde, 2 căţei de usturoi pisaţi, ulei şi puţinică sare...aşa cum îţi place ţie :). Apoi, mi-am făcut o porţie mareeee de cartofi pai şi i-am "asortat" cu două ouă ochiuri moi. Miamiiii! Şi am păpat gândindu-mă la soarele de afară. Azi am fost melancolică toată ziua. Am visat şi am plutit. Oarecum de la o vreme asta fac, dar azi parcă toate m-au ajutat...păsările, vânticelul, razele de soare, copacii care îşi dansează frunzele atât de frumos...de parcă ar fi rochiţele soră-mii :)...şi tu. Chiar dacă de la o vreme te tac sau te-am închis în mine ca într-o cutiuţă cu minuni... deoarece aşa e să fie acum, îmi eşti mereu în preajmă. Am învăţat să trăiesc cu tine sub orice formă :). Eşti aici când adorm. Eşti aici când mă trezesc. Când zâmbesc sau când sunt tristă. Ţi-am făcut o căsuţă din inima mea. Sper doar să fie de mărimea potrivită. Nici prea mică. Nici prea mare. Şi deşi a ta, niciodată închisă :). La ferestre ţi-am pus flori de vară...să ştii că acolo e mereu cald. Şi uneori, când mă alint, în mine se plimbă un pisic, pentru că ştiu că iubeşti sufleţelele. Iar dimineţile, în loc de ceas, te vor trezi râsete de copil. Să nu uiţi niciodată că oricum aş fi, eu sunt doar...o fetiţă cu margarete în păr şi vise aninate în colţul privirii...

Astăzi, m-am gândit atât de mult la tine...:)! Astăzi sunt bucuroasă. Aş fi zâmbit toată ziua. Aş fi alergat. Aş fi ţopăit. Te-aş fi pupăcit cât era ziulica de lungă :d. Ţi-aş fi lăsat bileţele prin toată casa. Bileţele cu zâmbete :). Cu alte cuvinte...e bine că nu am făcut-o :))))). Prietenii ştiu de ce! Ştiu, uneori sunt o pacoste, dar trebuie să recunoşti că sunt una simpatică de fiecare dată :D care te iubeşte şi te alintă, te vrae bine şi fericit...că aşa sunt ele...fetiţele :).

Niciun comentariu: