16 mai 2012

în iubire nu e nevoie de cuvinte şi nici în neiubire...

 

nu spune nimic, doar taci
în iubire nu e nevoie de cuvinte
şi nici în neiubire,

dar şi aşa de-ar fi, zâmbeşte
zâmbeşte-mi şi ia mâinile acestea
la rever de suflet

noi doi suntem acum aici,
luna ne-a întins nocturnă peste umeri,
iar Tammy ne cântă

ne cântă, iubite
aruncă-ţi gândurile şi grijile o vreme
cât clipeşti sub inima mea

ia-mă de mijloc şi sprinjină-ţi fruntea
de tâmpla mea
să ştiu, să simt cum e să ai tot Universul
alături
în pas de dans...

şi am să stau indiferent cât
până la ziua în care va fi să vii
ai să fii şi vei rămâne
iubitul meu!

4 comentarii:

Scutere de vanzare spunea...

In iubire e nevoie de doi oameni si o scanteie..:)

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Scutere, m-ai luat aici :)! Aşa este...mulţumesc :).

Printesa Albastra spunea...

şi am să stau indiferent cât
până la ziua în care va fi să vii
ai să fii .....

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

:)...bine te revăd, Prinţesă!