1 mai 2012

Cristi Irimia: “Am câştigat prima bătălie. Mulţumesc susţinătorilor şi prietenilor care au “alergat” alături de mine după semnături”


(Alături de fiica sa, Ana. Foto: Ştefan Borcea - Adevărul)

Şase săptămâni la foc automat. Şase săptămâni în care am contabilizat aproape 3.000 de semnături, jumătate din ele obţinându-le personal de la peste o mie de focşăneni nemulţumiţi de cum stau lucrurile în urbea de pe Milcov. 1080 de semnături pentru Consiliul Local Focşani şi 1800 de semnături pentru Primăria Focşani am adunat alături de prietenii mei.

Erau necesare 814, respectiv 1628. Au fost mult mai multe pentru că oamenii s-au dovedit incredibil de apropiaţi. Personal, am vorbit cu peste 2.000 de focşăneni, din care 1.467 mi-au semnat pe lista susţinătorilor (1059 pentru Primărie, 408 pentru Consiliul Local). Le mulţumesc şi lor le dedic, în primul rând, această primă victorie. 1413 semnături, adică diferenţa până la totalul de 2.880, au fost aduse de alţi 51 de prieteni, direct sau indirect, prin ajutorul acordat în aceste săptămâni.

Pentru că vreau să respect confidenţialitatea celor care m-au ajutat la strâns de semnături, o să public acum doar prenumele prietenilor care m-au susţinut:

Maria Z., Ion I., Ramona I., Mădălin A., Viorel C., Gheorghe V., Daniela B., Ciprian M., Carmen L., Florin T., Vali C., Iuliana C., Nadia L., Otilia D., Andreea A., Cristian F., Doina B., Raluca S., Mioara M., Vali M., Laurenţiu N., Cătălin A., Ştefan B., Petrică M., Bogdan A., Alex P., Simion A., Nicu D., Doiniţa I., Cornelia T., Dănuţ G., Adrian D., Decebal N., Dana N., Manuela C., Florentina D., Dan D., Valeria S., Simona S., Claudiu E., Nicoleta C., Dumitru N., Sabina S., Mariana R., Maria L., Marilena G., Didina C., Victor P., Robert D., Mirel P., Marinel J..

Toţi aceştia mă vor susţine şi în campanie, pentru că au convingerea că alături de mine pot schimba multe în acest municipiu reşedinţă de judeţ. DOAMNE AJUTĂ! 

( , Vrancea Media)

2 comentarii:

Masini de vanzare spunea...

Bravo!!Succes in continuare:)

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Să fie! Să fie într-un ceas bun!