13 mai 2013

Adrian Cosmin Bogdan - România Dansează sau altfel spus, România simte să aleagă...

Despre Cosmin am vorbit de foarte multe ori. Nu ştiu ce aş mai putea spune. Decât că merită cu adevărat să câştige acest concurs. De ce? Pentru că este un copil bun care de când a învăţat să danseze se împarte ca un mic erou între familie, şcoală şi sala de dans. Care se trezeşte la 5 dimineaţa cu exactitatea unui cesornic şi îşi ajută bunica, merge pe malul mării şi afec exerciţii, se întoarce acasă şi se pregăteşte de şcoală, apoi revine, ia masa cu buni, o sărută pe frunte şi merge la repetiţii până seara târziu. Ore întregi de muncă. Câte 4-5 ore pe zi. Ore în care el face balet chiar dacă îl dor picioarele, muşchii, genunchii. Chiar dacă uneori are ligamente întinse sau lichid lipsă la genunchi. Doar cei care îi sunt aproape ştiu. Ştiu de câte ori scrâşneşte din dinţi de durere, dar face piruetele şi exerciţiile care trebuiesc făcute. De câte ori răceşte...deoarece e încălzit, iar sălile sunt reci...

La ora la care el revine acasă, mulţi dintre noi ne uităm la filme culcuşiţi în paturi calde lângă cei dragi sau unii chiar dormim. El însă....nu! Se apucă de teme, de învăţat. Şi ştiţi? Cosmin le face pe toate bine. La şcoală este printre primii. La balet cucereşte scene după scene. Iar acasă este...copilul pe care şi l-ar dori orice părinte. Cosmin însă...munceşte de la aproape 11 ani să poată să îşi realizeze visele. Mă întreb câţi dintre noiu am făcut asta la vârsta aceea? Adică să muncim să ne putem cumpăra o pereche de blugi sau o carte pentru şcolaă? Să avem bani pentru un concurs la care să participăm? Sau pentru ora de balet...

Despre Cosmin nu am să mai spun decât atât... "Vreau să mă bucur de viaţa asta cât mai mult şi mai frumos şi vreau să fiu folositor oamenilor prin ceea ce sunt şi ştiu! Iar eu ştiu dansa! Dansul este viaţa şi felul meu de a mă manifesta şi a trăi!". 

Aşa este... Cosmin dansează ca şi cum ar respira!



Votaţi în FINAL ROMÂNIA DANSEAZĂ....FRAŢII ADRIAN!

















Niciun comentariu: