10 mai 2013

ora exactă a vieţii noastre...

inima mea joacă ascunsa cu inima ta
când se ascunde ea în partea ta stângă
când se ascunde a ta în partea mea stângă amestecându-se

numa aşa
că aşa vor ele
să nu mai ştim care e unul,
care e celălalt

inima ta se pierde uneori în inima mea,
iar inima mea deseori adoarme în inima ta
amândouă ţinându-se în braţe şi cântântându-şi de iubire

numa aşa
să nu mai ştim unde începem unul
şi ne continuăm amândoi

într-o singură bătaie,
ora exactă a vieţii noastre: tu-eu, eu-tu, noi, noi! - Ramona-Sandrina


 
(Sursa foto: internet)

"Deşi inima mea este
ascunsă între coaste,
să vezi tu ce poveste:
mi-e foarte dor de tine.
Deşi şchiopăt puţin
şi mă doare
oh de la o vreme mă doare
creanga cea groasă şi cea mare
de care s-a spînzurat altul,
să vezi şi tu ce poveste,
ah, ce poveste:
mi-e foarte dor de tine.
Cred că a trecut timpul,
cred că a apus luna,
pe cîmp au ieşit la întuneric
şoarecele de cîmp şi inorogul feeric,
- să vezi şi tu ce poveste,
ah, ce poveste:
mi-e foarte dor de tine.
Deşi ai inimă înlăuntrul tău
şi ascunsă sub coastă,
mi-e foarte dor de tine.-
NICHITA STĂNESCU" 

Niciun comentariu: