21 mai 2013

Ne revedem peste o săptămână...



(Sursa foto: internet)

În viaţă, sufletele noastre se ciocnesc iremediabil unele de altele. Uneori, ele devin inseparabile. Se caută. Alteori ele se regăsesc. Alte vieţi. Alte regăsiri. Mici particule prin Univers căutându-ne. Câteodată, din această atingere se nasc cercuri care se vor naşte în noi de fiecare dată când ne vom atinge sau ne vom aminti. O carte e un cerc mare în noi. Un vers. Un om. Alteori, din aceste atingeri se nasc prietenii nesperate, amiciţii sau călătorii de o viaţă. Sau de mai multe. Călătorii între stele.

Vă mulţumesc pentru fiecare atingere de-a voastră în sufletul meu. Pentru cercurile de emoţii pe care le treziţi de fiecare dată când îmi sunteţi...fiecare aşa cum simte să fie. Unii zâmbind, alţii tăcând, alţii lăsând flori de gânduri frumoase.

Vă mulţumesc pentru că simţiţi mereu să treceţi pragul Hanului pentru a gustai din cafeaua de dimineaţă, din gânduri şi suflet şi pentru că reveniţi mereu!

Voi lipsi din nou câteva zile. Poate o săptămână. Îmi veţi lipsi cu toţii cu siguranţă, dar am să vă duc cu mine peste tot, iar când voi reveni am să vă arat pe unde aţi fost cu mine. Seara veţi culege apusul în privire, iar dimineaţa răsăritul. Pentru că le iubesc şi pentru că ele îmi arată că viaţa este rotundă. Foarte rotundă.

O săptămână minunată vă doresc dragele şi dragii mei! Să nu uitaţi cât de minunaţi sunteţi! Nici o clipă! Şi...să zâmbiţi! Vă îmbrăţişez cu mare drag! 
 

Niciun comentariu: