30 mai 2013

Noapte liniştită...

 (Sursa foto: internet)



Azi, am discutat foarte mult cu oameni dragi, despre oameni. Idei despre bunătate, credinţă, suflet, iubire. Gânduri. Am simţit şi atunci să spun şi simt şi acum să împart cu voi ceea ce gândesc eu...

Citatul care am să îl ofer va spune totul în locul meu. Fac parte dintre ultimii naivi care cred că toţi venim din acelaşi loc şi nimeni nu se naşte rău. Cred că fiecare avem în noi binele şi răul, iar anumite stări de fapt ne fac să reacţionăm în consecinţă. Cred însă că societatea este bolnavă. Bolnavă de egoism, ignoranţă şi ignorare, iar generalizarea şi marginalizrea nasc monştrii. Această societate generează oameni violenţi, bolnavi, disfuncţionali... Asta cred! Cred în bunătate până la refuz!

"Am vazut si-mi dau seama ca oamenii pot fi minunati si fericiti fara sa piarda capacitatea de a trai pe pamant. Nu vreau si nu pot sa cred ca raul este o stare normala a oamenilor, si totusi ei toti isi bat joc de aceasta credinta a mea. - Visul unui om ridicol - Dostoievski"

Vă doresc o noapte liniştită şi plină de magie sufletească!

2 comentarii:

Denisa Ion spunea...

Interesant articolul. Mi-a placut.

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Mulţumesc :).