17 mai 2013

Cezar Ouatu reprezintă defapt o schimbare...

Cezar Ouatu, nu este printre cei mai iubiţi sau apreciaţi cântăreţi. Este non conformist şi abordează o zonă a muzicii mai puţin obişnuită la noi şi anume cea de contra-tenor. Recunosc că nu mă aflu printre fanii săi. Mie personal nu îmi transmitefoarte multe ca om deşi pare unul cu mult bun simţ, educat şi plin de căldură. Nu mă exprim însă deloc în defavoarea lui deoarece nu mă interesează şi nu mă va interesa etichetarea oamenilor niciodată şi nici nu găsesc vreun motiv anume să o fac!
Observ însă că unii oameni se pricep la etichetat şi nu au remarcat faptul că ştie să accepte un marketing care îl pune în valoare, iar apariţia sa scenică de aseară asta a fost: un marketing şi mangement bun! Felicitări lui şi managerului său! Cunosc mulţi artişti valoroşi, care stau cu vocea şi apariţiile scenice pe tuşă, din cauza unui manageriat prost şi foarte prost şi asta nu este deloc bine! De aceea, eu am să suţin România şi acest artist!
Nu îi sunt fan, dar ştiu să recunosc un management artistic bun şi o voce deosebită, pentru că vrem sau nu să recunoaştem, Cezar este un artist de excepţie!

"Cezar a dedicat atunci prestaţia sa familiei şi publicului. "Voi cânta pentru voi, pentru tatăl meu care nu mai este printre noi, dar care cu siguranţă zâmbeşte în colţul gurii de undeva de acolo sus, pentru mama mea, pentru toţi cei care mă iubesc şi pe care îi iubesc!"



Felicitări, Cezar! Felicitări România!

 ~~~

Am găsit pe blogul lui Liviu Perişan o abordare apropiată de ceea ce simt eu, dar mult mai frumos exprimată, spusă şi simţită! Vă invit şi pe voi să citiţi acest articol foarte frumos despre care eu nu pot decât să spun că mă bucur să citesc în sfârşit un articol de mare, mare carater uman şi suflet! Mândră că eşti în lista mea de prieteni, fie ei şi virtuali. Nu de acum, dar acum mai mult decât oricând! Mulţumesc, Liviu Perişan!

" Ca şi Ouatu şi România pare într-un fel şi sună în altul.
Ouatu chiar poate câştiga Eurovision 2013. Da! sunt convins că o să o şi facă. De ce cred asta? Deoarece Cezar Ouatu, reprezintă România într-un mod mult mai profund decât ne putem imagina. E ceva providenţial în poveste lui şi în alegoria între felul lui de a fi şi felul nostru de a fi ca ţară. Va câştiga Eurovision şi o va face cântând ceva total diferit faţă de presupusa noastră fibră naţională aruncată obsesiv pe tv sub titlu de manele, ţigăneală şi borfăială ieftină. Cântecul lui Ouatu are la fel de mult substrat etnic cât are şi o compoziţie de Porumbescu numai că încă nu ne dăm seama de asta. Ouatu este românesc nu prin ce cântă ci prin felul nesperat de diferit în care cântă şi pentru contradicţia pe care o zugrăveşte.
CTP - ul spunea că Ouatu cântă ca un bibiloi sugrumat o melodie coită. Eu spun că în cazul de faţă domnul CTP (pe care îl admir sincer) a coit-o sever împreună cu toţi cei care nu au înţeles povestea asta.
Oamenii ăştia nu au înţeles că Cezar Ouatu nu este o ciudăţenie scoasă de Dan Diaconescu din cine ştie ce ospiciu, nu este o ţâţoasă cu 400 Euro/oră de pe hepilica lui Măruţă, nu este o stradală nocturnă de la Capatos, nu e o clejancă doldora de şunci, tupeu şi fiţe, un salam de vară expirat, un guţă sau orice alt jeg media. Omul ăsta este un profesionist cu serioae concerte la activ. Ghinionul lui că stilul practicat de el ocoleşte YOUTUBE-le şi nu se dă pe ZU sau PRO sau Shit FM.
Ca să fi auzit de Ouatu înainte de Eurovision trebuia să asculţi posturi underground precum România Muzical sau să mergi la concerte de gen. Ori asta nu prea se face la noi."


Niciun comentariu: