20 mai 2013

Impresii România Dansează - Fraţii Adrian Cosmin şi Mihai vor fi mereu câştigătorii mei!




România Dansează s-a încheiat aseară, iar primul trofeu a mers către trupa Frequency, despre care nu pot decât să spun că îi admir şi eu foarte mult şi le apreciez mangementul care în finală a ştiut să pună punctul pe "I". Au avut o prestaţie impresionantă şi le doresc mult succes în tot ceea ce vor face şi vor reprezenta!

Concursul a fost unul deosebit de strâns care ne-a ţinut mereu cu inima la gură şi respiraţia tăiată. Talente peste talente, dansuri unul mai frumos decât altul, coregrafii remarcabile şi tineri de excepţie. Nu aş fi vrut să mă aflu în pielea celor trei juraţi. Nu cred că aş fi putut alege niciodată între unii şi alţii. Mie mi-au plăcut toţi. Au mers acolo cu inima deschisă, au dat tot ce au avut mai bun şi au demonstrat că în ţara asta măcinată de politic şi sărăcie, arta şi artiştii încă mai pot mângâia, săruta şi atinge frumos! Ştie ajunge în sufletele oamenilor şi produce schimbări!


Le mulţumesc tututror celor care au urcat pe secna România Dansează şi le mulţumesc celor trei juraţi pentru alegerile lor.

Toţi însă avem preferaţii noştri. Ai mei au fost Cosmin şi Mihai. Veţi spune că am ales aşa, deoarece sunt apropiată de Cosmin el fiind...copilul meu de suflet. Nu este aşa însă! Trecând peste toate sentimentele materne, eu am recunoscut în Cosmin strălucirea, talentul şi excepţia încă de la prima noastră întâlnire. Ochii şi atitudinea lui spun totul. Cosmin, deşi a dus o viaţă extrem de grea şi viaţa nu a demonstrat asta încă, s-a născut cu siguranţă sub o stea extrem de specială, având strălucirea geniului în inima sa de la priuml ţipăt!

Mă bucur că de-a lungul concursului el şi Mihai au fost puşi faţă în faţă şi au fost stimulaţi să lucreze împreună. Miracolul s-a produs, iar ei acum ştiu că familia trece dincolo de tot şi toate, iar atunci când într-o familie talentul există, acesta sudează prin performanţă şi suflet! Mă bucur că am putut să remarc şi să fiu prezentă prin intermediul acestui concurs în urcuşul frumos al lui lui Mihăiţă, în performanţele pe care le-a realizat şi la ceea ce a ajuns participând. Sunt convinsă că în inima şi spiritul lui s-au schimbat multe în bine, iar dansul va înseamna de acum mult mai mult şi...altceva! Felicitări mămică şi mult, mult succes copile!

Mulţumim tuturor susţinătorilor! Este un lucru deosebit ca doi tineri să ajungă într-o astfel de finală cu astfel de contra concurenţi şi aşa cum am spus, adevăratul câştig de abia de acum se va vedea! Câştigul sunt oamenii, admiraţia, susţinerea lor şi porţile ce se vor deschide!


Pentru mine însă, voi doi sunteţi cei care aţi câştigat!

Cosmin, tu ai fost câştigătorul meu de când viaţa te-a adus pe lume! Eşti cel mai minunat cadou pe care viaţa a putut să îl facă omenirii şi mie! Tu eşti cu siguranţă un mare talent, un balerin de excepţie, de care ne vom bucura cu toţii mulţi ani de acum înainte!

Te iubim cu toată inima: mami şi Augu!


Niciun comentariu: