22 martie 2013

Azi, m-am trezit cu...tine

Când m-am trezit, era atât de multă linişte. În mine şi afară. În mine cunosc liniştea aceasta. O cunosc doar printr-o simplă atingere. Nu e nevoie de cuvinte. Liniştea aceasta mai este şi faptul că în srşit unele întrebări au căpătat răspuns, iar inima şi-a domolit valurile. A adormit precum o mare după multă agitaţie. Acum, din mijlocul ei răsare un soare mare şi frumos. Cald. Din când în când, pescăruşi de emoţii mai fac picaje tulburându-mă în cercuri, cercuri din care se nasc fluturi. Liniştea mea este rotundă..tu, copii, iubire, fetele. Afară, liniştea este cu ninsoare. Multă, deasă şi frumoasă. Vântul nu bate. Fulgii cad frumos şi transformă totul în alb. Este ca şi cum o prinţesă şi-ar împrăştia trena rochiei sale de mătase peste tot. Nu este timpul fulgilor. Nici a frigului, dar mie tot îmi este linişte când afară ninge. Mereu am fost a iernii. Aseară, mi-a fost frig. M-am băgat în pătic lângă Augusta şi era atâta căldură acolo. Mirosea a bebele meu şi mi-am adâncit faţa în părul ei frumos. Am luat-o în braţe şi am adormit lângă ea. Azi, m-am trezit cu...tine. Şi, am zâmbit. Şi mi-am amintit de melodia aceasta. Aşa că...vrea să o ascultăm împreună...

Niciun comentariu: