21 martie 2013

Zburaţi cât mai sus şi cuceriţi scenele Lebedele sufletului meu!

Azi, pentru mine este o zi importantă şi plină de emoţii. Azi, toţi cei trei balerini dragi mie... Cosmin Marinescu, Diana Georgia Ionescu şi Adrian Bogdan Cosmin...au un eveniment foarte, foarte important pe scenă! Emoţiile mele sunt deja în gât :). De abia respir. Şi în stomac am milioane de fluturaşi. Ştiu însă că toţi trei vor fi cei mai buni la categoriile lor :)! Ştiu asta deoarece ei trei m-au atins în mod miraculos în suflet de când i-am văzut prima oar. Sunt asemeni unei licori magice de graţie, gingăşie şi extraordinar de mult talent!

Te iubesc, băiatul meu drag şi...să nu uiţi că eu sunt MEREU acolo cu tine!!! Când uiţi, întrebă inima! Eu aşa fac când mi-e dor de tine Cosmin...vorbesc cu inima :)!



Zburaţi cât mai sus şi cuceriţi scenele Lebedele sufletului meu!!! Ştiu cu siguranţă că azi av fi o zi mare pentru toţi trei!

Vă iubesc şi vă doresc mult, mult succes!!


Niciun comentariu: