26 martie 2013

La mulţi ani, Diana mea dragă!!!




În viaţă trecem pe lângă mulţi oameni. Unii ne captează atenţia prin frumuseţe. Alţii prin bunătatea care li se citeşte în privire. Unii prin gesturi. dar unii, ne captează atenţia prin toate acestea şi prin ceva al lor. Un ceva special. Ştii de la prima privire că omul acela, sufletul acela este unul de excepţie...ca o strălucire care se remarcă din atât de multe altele. Ca o stea polară!

Aşa a fost Diana pentru mine când am văzut-o prima oară! Am ştiut că ea este născută sub o stea deosebită, pentru că avea...licărirea aceea!

Diana a fost pentru mine un exemplu de viaţă! Este un exemplu de viaţă şi va fi mereu! Este un exemplu deoarece pentru ea baletul şi viaţa în sine sunt o artă! Arta de a trăit frumos prin tot! Diana când atinge...rămâne! Devine o stare! Ştii că din clipa aceea nu vei mai fi la fel. Diana este înţeleaptă, frumoasă, muncitoare, plină de dăruire în tot ce face! Pentru ea baletul înseamnă a sta pe vârfurile sufletului cu inima la scenă deschisă! Este ea şi baletul! Este ea şi scena! Este ea şi...noi! Diana este orice în viaţa şi pentru oricine, mai puţin pentru ea! Ea nu se plânge! Ea nu foloseşte cuvântul "sacrificiu"! Pentru ea totul este iubire! Iubire faţă de artă, viaţă, oameni!

Diana...s-a născut într-o constelaţie unică sub o stea fără seamăn şi străluceşte mereu pentru noi! Este desăvârşită, excepţională! Este un...MIRACOL! Mă bucur să fac parte din acest miracol...mă bucur!

Te iubesc, copilă dragă! Îţi doresc să zbori peste toate zările şi cerurile vieţii şi să cucereşti scnele aşa cum ne cucereşti pe noi oamenii! Să dăinuieşti, să îţi împlineşti visele, viaţa şi sufletul! Să iubeşti şi să fii iubită! Viaţa să îţi fie o poveste unde mereu, mereu să fii tu lebăda care pluteşte peste ea frumos şi senin!

La mulţi ani, Diana mea dragă!!! Mulţumesc Andreea şi Lucian, pentru fericita şi minunata clipă în care ne-am cunoscut şi mi-aţi rămas, dăruindu-mi şi mie bucuria şi fericirea de a fi o parte din viaţa voastră alături de acest copil minunat!


Niciun comentariu: