14 martie 2013

Primul gând care mi-a venit în minte a fost: o familie! ^_^

Atât de multă lume mă întreabă de la o vreme ce îmi doresc eu defapt, încât am stat şi m-am gândit. Mi-am luat sufletul la plimbare şi în timp ce am sorbit din cafea şi am ascultat ploaia căzând peste gândurile mele, peste pervazul balconului şi uneori peste faţa mea m-am gândit: ce îmi doresc eu?

Primul gând care mi-a venit în minte a fost: o familie! ^_^

În timp ce unii doresc să aibă o carieră strălucită, maşini, iahturi sau îşi doresc să călătorească peste tot în lume. În timp ce unii îşi lasă familiike lor pentru anumite pretexte, pentru a-şi împli visele departe de cei dragi...eu îmi doresc...o familie.

O familie adevărată. O familie unde când mă trezesc să ştiu că sunt acasă. În singurul loc din lume de unde nu aş pleca oricâte greutăţi ar exista. În singurul loc din lume unde aş rămâne orice ar fi şi oricâte ar impune asta. Îmi doresc o familie unde dimineaţa să mâncăm împreună micul dejun, să ne zâmbim, să ne povestim ce am visat. O familie unde el să mă ţină de mână şi să nu îli dorească să fie nicăieri altundeva atunci. O familie unde să ne ducem copii la grădiniţă, la şcoală, noi să mergem la servici şi...sp ne gândim în toate acele ore unii la alţii. Vreau o familie căruia să îi lipsesc şi dacă nu mă vede câteva ore, iar ei să îmi lipsească dacă nu îi văd câteva minute.
Vreau o familie unde serile să ne adunăm în sufragerie, să jucăm ceva împreună, apoi eu şi el să dansăm pe o melodie dragă, să ne sorbim unul din privirea celuilalt, să ne zâmbim şi să ne sărutăm sub ochii copiilor fericiţi de părinţii lor.

Vreau o familie unde totul să se discute, chiar dacă uneori ies scântei. Unde totul să se poată rezolva, nu abandona.

Vreau o familie pentru care să gătesc, iar ei să iubească acele gusturi; pentru care să spăl, să calc, iar ei să ştie că mereu voi fi acolo ca să am grijă de ei.

Vreau o familie de veselia căreia să mă bucur în serile de Crăciun şi pe care să o aştept cu nerăbdare să se reunească în orice ocazie fericită!

Asta vreau eu...da...familia mea :)! Şi nu văd nimic demodat în aţi dori o familie care să fie căminul tău pentru totdeauna şi tu al lor!

Niciun comentariu: