10 martie 2013

Pescuitul stelelor...

Cineva, un suflet drag, mi-a trimis într-o seară un filmuleţ deosebit creat de la cei de la Pixar. Mi-a plăcut foarte mult. L-am vizionat cu ochii mari ai unui copil, cu inima micăăă de emoţie şi aproape fără aer. Am gesticulat, am cules şi eu steluţe doar ca să le sărut şi să le aşez la loc, am lăsat sunetele să iasă...uuuuu, iiiii, uuu...şi am zburat :). Încă îmi permit să cred în magii, în copilărie şi lucruri frumoase, deşi nu multe astfel mi se întâmplă.
Apoi, am înţeles că rostul meu nu este să culeg stele ci să le scutur praful de pe sufletul lor frumos, să le sărut şi să le aşez pe cer înapoi ca să le poată admira şi avea toată lumea. Sunt un cârpaci de stele pentru că eu cred în steaua fiecărui om...

La Luna of Pixar film from sky1580901 on Vimeo.

Niciun comentariu: