11 iunie 2013

pe la umbra sufletului...

(Sursa foto: internet)

Mă întreb eu aşa câteodată de ce se transformă oamenii buni uneori în hiene şi te atacă în haită pe la umbra sufletului...unde te doare mai tare şi când te apasă mai greu? Nu te atacă prin faptă ci prin nepăsare. Nu prin vorbă, ci prin tăcere. Ca şi cum nici nu ai fi deşi spune-se că le-ai fost om drag şi important. Dintr-o dată nici măcar străin nu le mai eşti. Că până şi străinii sunt oameni. Mă întreb nu că nu aş ştii de ce ci pentru că mi-e amar cu oameni. Cu oameni odată dragi. Însă...cum spuneam odată într-o poezie...

am ales să plec pe drumul meu de lemn verde
unde ploaia din mine
naşte dimineţile miresme de fân proaspăt şi reavăn
ca să am "de bine" la drum greu

nu am să închid poarta
mă doare ţipătul ei de fier rece - am să o ung cu zâmbet
omule
e poate târziu să mă rosteşti
numele meu şi-a uitat deja toate literele
în urmele de paşi adânc apăsaţi în mine
am să îţi las însă cu împrumut
o strângere de mână prietenească - să o ai la nevoie
şi
să ştiu că poate într-o zi...poate
ai să o strângi zâmbind
în mâna ta
atunci am să ştiu dacă plecările pot înflori
cu iasomie şi liliac
din trunchiuri de lemn verde

(drumul meu - Ramona-Sandrina)

Niciun comentariu: