5 iunie 2013

Nu mi-am impus niciodată limite cu oameni!

(Sursa foto: internet)

Am spus cândva că eu sunt omul din care pleacă toţi oamenii şi mă lasă goală precum un mormânt. Este doar pe jumătate adevărat. Ce am spus este doar durerea, golul care rămâne în fiecare dintre noi când cineva pleacă. Adevărul este însă că mă bucur că la un moment dat în viaţă ei au decis să poposească alături de mine, să mă atingă, să îmi dăruiască şi într-un fel sau altul să schimbe ceva în mine. Să schimbe în mod unic şi frumos. Pe unii dintre ei, i-am iubit nefiresc de mult. Nu pentru că au apărut într-o anumită perioadă din viaţa mea, nu pentru un motiv anume, un gest sau o aşteptare...ci doar pentru că au fost şi au rămas în sufletul meu semne de gânduri la care mă opresc adeseori. Nu voi intra cu forţa în inima şi viaţa nimănui deoarece fiecare are dreptul la propriile sale alegeri care îl ajută să evolueze ca om şi care îl fac să se simtă mai fericit. Dacă nu au rămas, înseamnă că eu nu am fost un astfel de om şi mă voi bucura mereu să îi ştiu fericiţi. Am încetat demult să mă mai întreb de ce în fiecare zi viaţa mă uimeşte parcă tot mai mult. Pentru că aşa este să fie. Pentru că oamenii sunt mereu în căutarea a ceva, a altceva. Pentru că poate eu sunt prea constantă, previzibilă, iar uneori oamenii nu au nevoie de asta. Nu mai contează. Mă bucur doar că inima mea nu va uita niciodată inimile care au adăpostit-o şi că indiferent de ce simt acum rămâne câştigul unor experienţe, schimbări, amintiri, oameni. Mă bucur că uneori sunt o gară prin care trenuri de suflete trec, se opresc, rămân şi pleacă! Dar cel mai mult mă voi bucura de cele care vor gara în viaţa mea pentru totdeauna. Ele sunt cele care pe lângâ schimbarea care au produs-o în mine şi asupra omului care sunt îmi vor dărui bucata de pământ care nu se va cutremura niciodată sub mine, iar eu am să ştiu că voi fi în siguranţă cu ei oriunde, oricum şi orice ar fi! În sufletul meu va fi întotdeauna loc pentru toţi oamenii care mi-au fost, îmi sunt şi vor fi. Nu mi-am impus niciodată limite cu oameni!
 

Niciun comentariu: