16 iunie 2013

Fragment - Monolog în doi, Ramona-Sandrina&Paul Sorlopciu

(Sursa foto: internet)

" Iubite...de ai şti doar! De ai şti! De ai şti cât mă sperie gândul că într-o zi, când voi deschide ochii tu nu vei mai fi aici. La un suflet şi la un cuvânt distanţă. De ai şti cum tresar la gândul că îţi vei lua cuvintele, sufletul şi vei pleca departe, departe unde să nu te mai găsesc nici măcar cu puterea inimii. Eşti toată casa mea, Paul! Casa unde îmi primenesc fiecare gând să îl pun în glastra inimii tale când te trezeşti. Casa unde trag luna mai aproape de tine când pleoapele ţi-au adormit, iar eu mă apropii pe un fir de vis să ţi le sărut de noapte bună. Încet. Să nu te trezesc. Să nu te tulbur. Să nu te cutremur mai mult decât o poate face un om. Dar tu, tu iubitul meu...mereu tresari. De parcă sufletul tău ar şti mereu apropierea sufletului meu...Îţi duci mâna la frunte în somn ca şi cum ai vrea mereu să prinzi acel vis şi...după ce l-ai atins îl pui pe inimă. Îl ţii atât de strâns în pumnul palmei tale şi atât de adânc pe piept încât aş spune că vrei să îl ascunzi acolo...acolo în tine. La locul lui firesc! De ai şti cum mă înfăşor eu în tine şi în cuvintele tale şi cât de sus pot să zbor. Cât de invincibilă mă simt cu tine de mână şi cât de...femeie! Atât de femeie încât sufletul meu se cutremură doar când te rostesc încet,încet pe buze seara ca pe o ultimă şi întâie rugăciune! Iubite...Raiul te-a păcălit! Nu ţi-au dăruit nimic din ce nu aveai până acum! Nu ţi-au dăruit nimic din ce nu erai! Tu...tu ai fost mereu un înger cu o inimă de înger. Aveai nevoie doar de cealaltă aripă ca inima să-ţi bată din nou în ritmul nostru. Să mă iubeşti mai mult dragostea mea? Nuuu...Şi mai puţin de m-ai iubi ar fi de ajuns să îmi faci inima să zâmbească, sufletul să tresare, iar viaţă să fie completă! Singurul paradis în care îmi doresc să zbor cu tine...eşti TU! "Acum stiu cu desavarsire raspunsul..." că te iubesc chiar de ar fi să-mi pleci. Şi doar atingerea ta de o clipă mi-e de ajuns să trăiesc eternităţile fericită... - Ramona-Sandrina, Monolog în doi"

Niciun comentariu: