18 iunie 2013

Fiecare om are un loc al lui unde pleacă...




Fiecare om are un loc al lui unde pleacă în clipe grele sau fericite. Un loc unde simte că niciodată nu poate fi trădat. Un loc unde niciodată nu este în plus. De unde niciodată nu va trebui să plece. Un loc unde mereu găseşte zâmbet, senin, energie, dăruire şi multă, multă iubire. Un loc unde nimic rău nu se poate întâmpla. Pentru mine, acest loc este în braţele prietenei mele, Andreea. Singura fiinţă de care sunt mai sigură decât sunt de mine. Ea mă cunoaşte când eu mă uit. Ea mă găseşte când eu mă pierd. Ea mă aduce mereu acasă. Habar nu am cum. Bănuiesc doar că iubirea, prietenia şi preţuirea noastră funcţionează ca un GPS sufletesc. Nu ne putem pierde oriunde ne-am fi. Ea este căminul meu adevărat! Am să plec un timp la ea, pentru că am nevoie de mine înapoi. Nu ştiu cât va dura şi nici dacă am să mă mai întorc. Acum ştiu doar că vreau la prietena mea în braţe să mă vindece de mine, pentru că numai ea poate...numai ea mă iubeşte ca nimeni altcineva!!!


Niciun comentariu: