16 iunie 2013

Nu-mi pasă dacă mor încă o dată din iubire dacă în inima mea mă vei ucide cu a ta!

(Sursa foto: internet)

Probabil te întrebi atât de multe. Probabil fac la fel. Probabil ne gândim în aceeiaşi măsură la trădare şi neînsemnătate precum la iubire. Cu cât ne ataşăm mai mult, cu atât ne este mai teamă. Căutăm în noi o uşă. Unii, fugim. Alţii rămânem. Tot fugă se numeşte şi rămânerea uneori. Fuga de tine însuţi. De ceea ce simţi. De ceea ce te simte.

Ştii însă de ce nu va trebui niciodată să te temi să cazi în sufletul meu? Pentru că pe noi nu ne-au legat niciodată cele lumeşti. Pentru că eşti omul căruia mi-am încredinţat cele mai intime gânduri. Din ele îmi croiam uneori în nopţi grele stele şi poduri. Cu ele dărâmam ziduri şi construiam ziduri. Lângă ele mă aşezam noaptea şi le transformam într-un bărbat în ochii căruia să privesc fără teamă. Fără teama de mine. Fără teama că mă va şterge într-o zi cu o altă privire.Fără teama că mă va încăpea toată în ochii săi, apoi mă va lăsa goală de mine. Cuvintele mi-au fost şi cer şi pământ. Am făcut dragoste de multe ori cu ele, dar am şi murit în adâncul lor.

Acum însă, te am pe tine. Tu eşti toate cuvintele mele. Cuvintele mele s-au îmbrăcat într-un bărbat frumos. Şi doar al meu. În cel mai intim şi pentru totdeauna sens. De câte ori voi rosti ceva, ai să-mi atingi buzele cu tine. Şi sufletul. Acum ştii de ce noi nu ne vom juca sau trăda vreodată? Nici o tornadă nu va putea vreodată să arunce în cele patru zări două suflete născute din intimitatea unui gând! Nimic nu leagă mai pe vecie un bărbat de o femeie aşa cum o face nerostirea. Şoapta tăcerii uneori e mai presus de orice vorbă! Noi nu ne-am privit vreodată în ochi şi ne-am văzut până în suflet. Noi nu ne-am atins, dar ne-am îmbrăţişat în cel mai minunat fel. Noi când am plâns am ştiut unde ni se duc lacrimile şi nu ne-am temut că vor face albii în noi. Noi nu ne vom fi, dar ne vom rămâne cum puţini înţeleg rămânerea. Şi te iubesc! Da. Şi ştiu că voi rupe tot ce e firesc în mine. Dar nu-mi pasă dacă mor încă o dată din iubire dacă în inima mea mă vei ucide cu a ta!

Niciun comentariu: