13 iunie 2013

Fragment - Monolog în doi, Ramona-Sandrina&Paul Sorlopciu


(Sursa foto: internet)

"Paul: Am plecat... cu desaga plina de amintiri si de incercari de vis, am plecat... Mi-am luat si un baston sa alung lupii si sacalii care vor incerca sa-mi taie calea... De-acum iti voi scrie in vis si-ti voi vorbi in trezvie... Am plecat, cu multe intrebari, cu multe dileme, cu mult curaj, cu multa indrazneala si cu un vis... Sa fur un pic de nemurire, sa fur un pic de frumusete, sa culeg floarea purificarii si sa gasesc un altoi... altoiul reinventarii... Acum fac primul popas... la umbra unui nor, iti scriu:

Noapte frumoasa buchetul meu frumos
Am redecorat gradina viselor noastre,
Cu fantani arteziene si flori albastre,
si petale de neuitare imprastiate pe jos...

Sunt printre stele acum, calare pe-un vis,
Cu sufletul ghem si inima plina de tine,
Vreau sa-mi raspunzi, vreau sa primesc in scris,
Cum iti traiesti noptile fara mine...

Intre timp, te sarut dintre nori,
Si-ti trimit un buchet de-mbratisari,
Voi reveni si te voi invata sa zbori,
Si sa dansezi dansul ingerilor,

Vom dansa impreuna, in doi...

Ramona-Sandrina:
Am să-ţi răspund iubite şi de ar fi să îmi fie ultimele cuvinte pe care le voi rosti vreodată. Tu eşti începutul şi sfârşitul. Eşti tot ce umple inima mea. Între bătăile ei nu mai există gol! Eşti doar TU! Nu cunosc mângâierea altei priviri şi nici al altui gând. Până şi visele-mi sunt ale tale. Inima mea bate cu tine şi în vis. Coboară norii iubite...coboară-i peste umerii mei şi acoperă-mă cu tine. Coboară-ţi zâmbetul şi aşează mâna ta peste mijlocul meu. Trage-mă aproape de sufletul tău şi învaţă-mă paşii. Paşii către mine cu tine... - Monolog în doi, Ramona-Sandrina&Paul Sorlopciu"

Niciun comentariu: